سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درد سر پایان نامه - جوجه شیمیست شیمی کاربردی کامپیوتر اورکلاک

  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • ساعت  4:30  صبح روز دوشنبه دوم آذر

     هوس کردم کمی بنویسم
    تعجب نکنید مدتی که کمی سحر خیز شدم
    از اخرین مطلبی که نوشتم مدت زیادی گذشته تقریبا 5 ماه تو این مدت اتفاقات زیادی افتاده نمی دونم از کجا شروع کنم
    ام م م م م م م م م
    آها.....
    امتحانات ترم قبل بد نبود تونستم معدل افتضاح ترم اولم کمی جبران کنم شرایط سختی بود اون روزها مصادف با حوادث انتخابات بود و امتحان هامون به عجیب ترین شکل ممکن  برگزار شد اوضاع عجیبی بود تاریخ جلسات امتحان تند و تند عوض می شد التهاب فضای تهران درگیریهای خیابانی و . . . .
     وقتی اون روزها یادم میاد مو به تنم سیخ میشه شاید نشه خیلی در باره وقایع سیاسی نوشت اما درسهای بزرگی از اون حوادث گرفتم.
    جالب تر میشه اگه بدونید دقیقان هم زمان با اون اوضاع قاطی سیاسی و امتحانی و امنیتی من داشتم دنبال استاد راهنما برای پایان نامه می گشتم بعد از این که قضیه گرفتن استاد راهنما خارج از دانشگا منتفی شد دیگه مجبور شدم قید پژوهشگاه پلیمر رو بزنم ازبین اساتید دانشگا خودمون  دکتر نفیسی و دکتر پناهی و دکتر امیری اساتیدی بودن که زمینه کاریشون به نظر من جالب اومد  درباره دکتر امیری ودکتر نفیسی قبلا مطالبی نوشتم.

    دکتر امیری ظرفیت تعداد دانشجوی ارشد شون تکمیل شده بود و فقط دو تا گزینه برای انتخاب داشتم دکتر پناهی و دکتر نفیسی.  خیلی دو دل بودم انتخاب سختی بود چون هر دوشون از بهترین اساتید پژوهشی دانشگا بودن و زمینه کاری هر دو جالب بالاخره بعد از کشمکش های ذهنی زیاد و مشورت با دوستان و اساتید دیگه تصمیم گرفتم با دکتر نفیسی صحبت کنم .
    نمی تونید تصور کنید چه شرایط سختی رو تحمل کردم از طرفی امتحاناتم از طرفی جو ملتهب انتخابات و بدتر از همه اینکه دکتر نفیسی قصد سفر به آمریکا داشت و برای اینکه بتونم با ایشون صحبت کنم وقت زیادی نداشتم در نهایت بعد از ملاقات  و اسرار زیاد من تونستم موافقتشون جلب کنم خیلی خوشحال بودم قافل از اینکه این تازه شوع دردسرهای پایان نامه بود.
    اینجاست که شاعر میگه : 

    الا یا ایها الشیمیست که میگردی پی موضوع و استاد ها           که پایان نامه آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها
    به طیف UV و FT اش کاخر صبا  زان  طره بگشاید             زتاب  جعد  BSA  چه خون افتاد  در  دلها
    مرا در آزمایشکاه دانشگا چه امن و عیش چون هردم              جرس فریاد می دارد که بربندید دستگاه ها و محلولها
    به محلول پروتئین روپوش رنگین کن گرت استاد می گوید        که شیمست بی خبر نبود ز راه و رسم تحقیق ها
    شب تاریک و بیم Curve Fitting و K Bonding              دلم می آزرد هردم کجا دانند حال ما سبکباران کنکورها
    همه کارم ز خودکامی  به  ناکامی  کشید اخر                        نهان کی ماند آن رازی کزو سازند محلولها

     

    تفسیره شعرو بعدا می نویسم در ضمن ماجراهای شیرینه دیگه ای هم هست که راجع به اونا هم می نویسم الان باید کم کم آماده شم برم دانشگاه باید برای فردا وقت آزمایشگا بگیرم.



    عطاالله پناه یاب ::: دوشنبه 88/9/2::: ساعت 6:38 صبح
    شما چه نظری دارید: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    انصاف، دوستی را پایدار می کند . [امام علی علیه السلام]

    >>بازدید های وبلاگ <<
    بازدید امروز: 6
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :105969

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>برو به <<

    خانه

    آموزش شیمی

    نانوتکنولوژی

    سخت افزار و نرم افزار

    سخت افزار و نرم افزار

    پارسی بلاگ

    لینک های مورد علاقه






    >> پیوند های روزانه <<

    >>فهرست موضوعی <<

    >>آرشیو شده ها <<

    >>لوگوی وبلاگ <<
    درد سر پایان نامه - جوجه شیمیست شیمی کاربردی کامپیوتر اورکلاک

    >>لینک هی مورد علاقه <<
    عاشق آسمونی
    .: شهر عشق :.
    ایران سر فراز
    کتابخانه دیجیتالی دانشگاه ازاد
    سایت مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران irandoc
    سایتهای علمی آموزشی فارسی زبان
    سایتهای ایرانی طبقه بندی شده
    رشد
    وبلاگ مواد منفجره
    قطارشیمی
    سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهها
    بزرگترین بانک الکترونیک ایران
    Electronic Engineering Training Group
    شیمیست Chemist
    SoftwareWings.com
    همه چیز درباره کامپیوتر شما
    دیکشنری به شش زبان
    آموزش برنامه نویسی تحت وب به زبان فارسی
    Yahoo! Mail
    مرکز تحقیقات و فناوری آموزشهای حرفه ای استان اصفهان
    Welcome to Sabalan Web Development Services
    اولین فروشگاه محصولات نانو تکنولوژی ایران
    ستاد ویژة توسعه فناوری نانو
    شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو
    کاربرد های نانو
    طرح ایده پردازی در فناوری نانو
    شیمی و زندگی ***
    تازه های علوم
    درباره مانیزان
    آموزش جاوا اسکریپ
    لیست کامل و بهترین کدهای جاوا اسکریپ
    سایت irlearn
    جاواخفن
    علی
    .30nema30
    Organic Chemistry Flash Animations
    Movies, Sounds andFlash Animations
    Flash Animations محلولها
    PowerPointChemistry
    مرجع دانش
    آزمایشگاه شیمی
    وبلاگ آموزشی شیمی

    >>جستجو در وبلاگ <<
    بزن بریم:

    >>اشتراک در خبر نامه <<
     

    >>طراح قالب <<