سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخت افزار و نرم افزار - جوجه شیمیست شیمی کاربردی کامپیوتر اورکلاک

  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • جالبه مگه نه اولش خودم من هم فکر نمی کردم یه سیم کارت اعتباری ده هزارتومانی این همه امکانات وقابلیت داشته باشه از وقتی ایرانسل خریدم تازه فهمیدم خدمات ارتباطی یعنی چی تازه فهمیدم چه حالی داره وقتی ساعت سه نصف شب یکدفعه هوس میکنی  سری به وبلاگ خودت بزنی و حرف دلت را بنویسی کافیه دستت را دراز کنی و گوشی خودتو برداری بری تو اینترنت آدرس پارسی بلاگ را بنویسی صفحه ورود باز می شه نام کاربری پسورد حالا دیگه همه چیز حاضره حالشو ببر.
    می پرسید چطوری
    خیلی راحت مثل آب خوردن. فقط یه سیم کارت ایرانسل و یه گوشی خوب که از جاوا پشتیبانی کنه یعنی بشه برنامه های جاوا رو روی اون نصب کرد لازمه بعدش باید برنامه
    operamini 4.1  را از اینترنت دانلود کنید و روی گوشی خودتون نصب کنید.این برنامه یک web browser که امکانات جالبی داره سرعت اینترنت رو افزایش میده و برعکس برنامه هایی که اغلب روی خود موبایل ارائه می شود و کارایی خوبی ندارند صفحات اینترنتی رو بصورت تمام صفحه نمایش می دهد و می توانید روی هر قسمتش زوم کنید. خوب حالا که وارد اینترنت شدید حالشو ببرید.
    نکته ای که باقی می مونه این که بعضی وقت ها روی بعضی گوشی ها توی این برنانه قسمتی که عنوان متن ارسالی رو داخلش می نویسیم  دیده می شود اما قسمتی که متن ارسالی رو می نویسیم به نمایش در نمیاد یعنی فقط می شود عنوان یادداشت را ارسال کرد البته این مشکل قابل حل یعنی باید دنبال یه  برنامه
    web broser  بهتر بگردیم من هم باید اینکارو بکنم چون من هم همین مشکل دارم مثلا عنوان این یادداشت  را دیشب با موبایلم نوشتم وارسال کردم اما نتونستم مطالبم رو بنویسم و از دیشب این یادداشت فقط عنوان داشت.
    البته ممکن اشکال از سیستم پازسی بلاگ باشه چون نسخه مخصوص کامپیوتر نرم افزار opera  هم قادر به نمایش باکس ارسال یادداشت نیست.
    اینهم لینک دانلود برنامه
    opera mini 4.1
    http://www.operamini.com/download/pc
    توی این صفحه که لینکش را دادم ابتدا شرکت سازنده گوشی سپس مدل گوشی خودتان را انتخاب کرده و برنامه را دانلو کنید.
    اگه برنامه بهتری پیدا کردم حتما لینک دانلودش را برای استفاده همه تو یادداشت های بعدی می گذارم.



    عطاالله پناه یاب ::: چهارشنبه 87/3/15::: ساعت 1:28 صبح
    شما چه نظری دارید: نظر

    به افتخار استاد بزرگوارم آقای محمد رضا پناهی ( نویسنده وعضو هیئت تحریریه دو هفته نامه عصر شبکه )  که من را شرمنده خودشون کردند تغییرات اساسی توی قالب وبلاگم دادم. به خاطر لحن بد یادداشت قبلی وبلاگ یک عذرخواهی به ایشان بدهکار بودم و برای اینکه حسن نیت خودم را نسبت به عصر شبکه نشان دهم تصمیم گرفتم توی یادداشت امروز کمی درباره  مجله عصرشبکه برای شما بنویسم.
    عصر شبکه  دو هفته نامه تخصصی کامپیوتر و اطلاعات  که مدتی گرایش سخت افزاری به خودش گرفته و در حال حاضر یک مجله تخصصی سخت افزار به حساب می آید. عصر شبکه اول و نیمه هر ماه منتشر می شود خیلی هم سریع به فروش می رسد به طوریکه اگر یک یا دو روز  پس از انتشار مجله به روزنامه فروشی ها مراجعه کنید حتما تمام شده.

    مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله خانم نیره باقر امیری هستند که به اعتقاد من تاثیر زیادی در تغییر روند مجله به سمت سخت افزار داشتند.تمام صفحات مجله رنگی است و از حدود شش ماه پیش به بعد برای تمام صفحات مجله از کاغذ گلاسه استفاده می شود.

    بخش های اصلی مجله اغلب به این صورت :
    کوبه
    کوبه در واقع سرمقاله مجله است و توسط مدیر مسئول نوشته می شود و اغلب شامل پاسخگویی به برخی انتقاد ها و پیشنهاد های خوانندگان مجله می شود. هیچوقت بدون خواندن کوبه وارد عصره شبکه نشوید زیرا کوبه دروازه عصر شبکه است.
    روزن
    بخش بعدی روزن است که معمولا به درد دل های دوستاران IT می پردازد نوسنده این فسمت آقای میثاق محمد زاده هستند. روزن همیشه  کوتاه موثر و جالب است و به نکاتی ریز ودرشتی از دنیای فناوری اطلاعات اشاره می کنه که کمتر مورد توجه دیگران قرار گرفته. به طور مثال من از مطلبی  که دراین بخش تحت عنوان گارانتی اصل وغیر اصل در شماره 54 مجله نوشته شده بود بسیار لذت بردم .
    اخبار
    اخرین اخبار مربوط به کامیوتر و IT  را در این بخش مجله می شود پیدا کرد البته اغلب خبر ها در مورد سخت افزاراست .
    بررسی
    تو این بخش عصر شبکه محصولات جدید بازار سخت افزار مورد ارزیابی قرا می گیرند  مطالب این  قسمت از مجله توسط  مجموعه نوسندگان تهیه می شود.محصولات متنوعی مورد بررسی قرار می گیرد. فکر می کنم برای هر نوع سلیقه ای محصولی پیدا بشود.
    گفتگو
    معولا شامل بحث و گفتگو با یک یا چند نفر از فعالان عرصه IT و یا تولید کنندگان و نمایندگی های شرکت های تولید کننده سخت افزار کامپیوتر است .
    مقایسه و معرفی تلفن همراه
    درهر شماره چند مدل از گوشی های موجود در بازار ایران معرفی می شوند و از نظر قیمت کارایی و امکانات  و ظاهر  مور مقایسه قرار می گیرن. تهیه و تنظیم این بخش از مجله به عهده آقای شورش مرادی  قرار داده شده. پیشنهاد می کنم قبل از مطالعه این قسمت حتما موجودی جیبتان را بسنجید البته بر حسب واحد چوبی.
    تازه های نرم افزار
    معرفی نردم افزارهای جدید و ارائه توضیحات مختصری در مورد آنها والبته متعجب کردن خوانندگان مجله از قیمت های چند صد دلاری نرم افزار های مانند photoshop و ulead video که هزینه کپی کردن آنها برای ما حتی هزار تومان هم نمیشود. در ادامه هم معمولا روش استفا ده از یک سری نرم افزار که همه برای یک هدف نوشته شده اند آموزش داده می شود.تا فراموش نکردم این را هم اضافه میکنم که در این قسمت مجله نرم افزار های کاربردی کوچک و رایگان به همراه  سایت ارائه کننده نرم افزار نیز معرفی می شود.
    اپن سورس
    عنوان اصلی این بخش مشخص نیست و در هر شمار متفاوت است اما موضوع کلی آن در مورد نرم افزار و سیستم عامل های منبع باز است. موضوع اصلی این بخش بررسی توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس و ارائه روش های نصب واستفاده از آنها است و در کنار این موضوع یک یا چند نرم افزار اپن سورس لینوکسی معرفی می شود همچنین به سوالات علاقه مندان اپن سورس هم پاسخ داده می شود. نگارش این قسمت به عهده آقای میثاق محمدی زاده می باشد.
    بازی و سر گرمی
    اگر اهل بازی های کامپیوتری هستید وبه دنبال بازی های مناسب با روحیه و همچنین مناسب با کارت گرافیک کامپیوتر خود هستید حتما از مطالب این بخش لذت خواهید برد. دراینجا علاوه بر معرفی کامل یک یا چند بازی در هر شماره خبرهای مختلفی در زمینه دنیای بازی های رایانه ای ارائه می شود. احمد رضا فرجان جم مسئول تهیه مطلب برای این بخش هستند.
    راهنمای خرید
    برای یک خرید منطقی داشتن اطلاعات فنی اولیه در رابطه با کالای مورد نظر بسیار ضروری به نظر می رسد اما بدست آوردن این اطلاعات کار ساده ای نیست. عصر شبکه انجام این کار رو برای شما راحت تر کرده.
    آموزش
    خودش شامل سه بخش مجزا است.
    بخش اول مربوط به آموزش فتوشاپ می باشد که در هر شماره از مجله یکی از ترفند های جالب فتوشاپ را برای علاقه مندان به طراحی  دیجیتال آموزش می دهد.مطالبش هم توسط آقای امیر یاری تهیه می شود.
    بخش دوم هم به آموزش ترفند های نرم افزار افیس می پردازد. تنظیم این قسمت بر عهده آقای احسان عبادی قرار دارد.
    بخش سوم به سوالات  مختلف خوانندگان مجله می پردازد.
    گشت و گذار در اینترنت
    این روزها جستجو در اینترنت به لطف موتور های جستجویی مانند گوگل و یاهو کار ساده ای شده. اما با این حال مواردی برای ما پیش می اید که حتی بعد از روز ها جستجو مطلب دلخواه مان را پیدا نمی کنیم اما پس ازگذشت یک ماه وقتی به دنبال مطلب دیگری می گردیم به طور اتفاقی به سایتی برخورد می کنیم که سرشار از مقالاتی است که ماه پیش در به در دنبالش می گشتید. خوب اینهم از نقاط ضعف موتور های جستجو است که برخی اوقات سایت های بزرگ و پر محتوا در انتهای لیست آنها قرار دارد. این بخش از مجله در هر شماره چند سایت جالب و به دردبخور در زمینه IT را معرفی میکند. زحمتش هم به عهده آقای امیر یاری گذاشته شده.
    بازارچه
    بالاخره رسیدیم به آخر شاهنامه از قدیم گفتن شاهنامه آخرش خوشه عصرشبکه هم آخرش خوشه این قسمت گل سرسبد مجله است.وقت و زحمت زیادی هم برای جمع آوری مطالبش گذاشته می شود.جمع آوری مطالب این بخش از مجله به  عهده دوست عزیزم آقای محمد رضا پناهی است.
    معرفی محصولات با ارائه مشخصات فنی در کنار قیمت به روز محصولات این امکان را فراهم میکند که با مقایسه امکانات محصول و مشاهده قیمت ان خرید مناسبی داشته باشیم حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشیم می توانیم با مطالعه مستمر این بخش اطلاعات خودمان را در زمینه سخت افزار به روز نگه داریم وحسابی جلوی دوست ورفیق پز اطلاعات فنی و قیمت سخت افزار بدهیم. این موضوع برای من که در شهرستان نسبتا متوسطی زندگی میکنم مهم تره اینجا حتی فروشندگان قطعات کامپیوتر هم چند ماه از عصره شبکه و بازارچه عقب هستند.
    باورتان نمی شود وقتی برای خرید رایانه برای پسرعموی خودم به فروشنده های کامپیوتر مراجعه کردم و نمایشگر مدل N1732+ سامسونگ را خواستم فروشنده ها از وجود چنین مدلی از نمایشگر های سامسونگ اظهار بی اطلاعی کردند در حالی که من مشخصات فنی و قیمت این نمایشگر را چندین هفته پیش از آن در بخش بازارچه عصره شبکه مطالعه کرده بودم. بعد از سفارش N1732+ حتی فروشنده ای که قطعات کامپیوتر را از وی خریدم از قیمت مناسب و زیبایی N1732+ اظهار تعجب می کرد. N1732+ نسبت به B1731 سامسونگ در حدود چهل هزار تومان ارزانتر بود در عین حال  زیباتر و جدیدتر هم بود همچنین از لحاظ کارایی و امکانات به جز در کنتراست هیچ چیز کمتر از B1731 نداشت. وقتی هم که از N1732+ استفاده کردم متوجه کیفیت بسیار عالی آن شدم کیفیت تصویرش حد اقل از مانیتور خودم یعنی B1740 که بیست هزار تومان گرانتر بود خیلی بهتر بود وتصاویر زنده تر به نظر می آمد. 
                                                                   نمایشگر سامسونگ N1732

                                                                نمایشگر LCD  N1732
    مقایسه
    این قسمت جدید ترین و هیجان انگیزترین بخش مجله است که به تازگی به عصر شبکه اضافه شده. بالاخره یک نشریه ایرانی هم جرات به خرج داد و استین ها را بالا زد تا از این به بعد فقط یک مترجم نباشد بلکه خودش منبع باشد در این بخش از مجله عصر شبکه با گرد اوری محصولات موجود در بازار ایران آنها را در رقابت هیجان انگیز ولتاژ ها فرکانس ها و کارایی باهم مقایسه کرده و نتیجه تست ها را بصورت یک مقاله کامل و سودمند برای علاقه مندان سخت افزار و اورکلاک ارائه می کند. تهیه این بخش از مجله هم  به عهده دوست عزیزم آقای محمد رضا پناهی است.

    امیدوارم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد وشما هم به جمع خوانندگان عصر شبکه بپیوندید.



    عطاالله پناه یاب ::: پنج شنبه 86/12/16::: ساعت 12:41 عصر
    شما چه نظری دارید: نظر

                                                                  اشتباه عصر شبکه
    سلام به همه علاقه مندان به علم مخصوصا از نوع شیمیایی و کامپیوتری.

    قول داده بودم  که در مورد اشتباه دوهفته نامه عصر شبکه  در باره مادربورد گیگابایت مدل GIGABYTE_GA-P35-DQ6   توضیح بدم.
    نشریه عصرشبکه  دوهفته نامه ای در زمینه کامپیوتر وفناوری اطلاعات که طی سال گذشته گرایش سخت افزاری بیشتری به خودش گرفته و انصافا هم مجله پرمحتوایی من طی یک سالی که باهاش آشنا شدم اطلاعاتم در زمینه سخت افزار زیرو رو شده.

     برای مشاهده بقیه مطالب برروی ادامه مطلب کلیک کنید

    ادامه مطلب...

    عطاالله پناه یاب ::: چهارشنبه 86/12/8::: ساعت 9:29 عصر
    شما چه نظری دارید: نظر

    ? پنتیوم ریز پردازنده‌‌ای با عملکرد عالی 

    ممکن است مطالبی را که در زیر مطالعه می کنید به نظرتان بسیار قدیمی باشه اما من با خودم فکر کردم دربین این همه هیاهوی پردازنده های جدید و قدرتمند دوهسته ای  چهارهسته ای  و شاید تا چند ماه دیگه چندین هسته ای اینتل که قیمت های نجومی دارند خوندن مطالبی در مورد پنتیوم پردازنده ای که باعث شد همه اینتل روبه خاطر بسپارند بد نباشه. بالاخره هرچی باشه پنتیوم تا همین چند سال پیش برای خودش ابر پردازندهای بود وشاید خیلی از ماها آرزوی خریدنش رو داشتیم. امیدوارم که این مطالب براتون خاطره انگیز باشه  

    ریزپردازنده بخشی از کامپیوترهای شخصی است که واحد پردازش مرکزی یا CPU آن را تشکیل می‌‌دهد و (اگر بخواهیم کار آن را با موقعیت‌‌های شغلی روزمره مقایسه کنیم) شبیه کار یک مغز متفکر، یک نامه‌‌رسان، معرکه‌‌گردان سیرک و یا رییس یک سازمان است و بین شما (به عنوان کاربر) و ریزپردازنده? کامپیوتر، فاصله‌‌ای وجود دارد (به این معنی که مستقیما" نمی‌‌توانید از ریزپردازنده استفاده کنید) و به همین علت از سایر اجزای کامپیوتر از قبیل حافظه، دیسک‌‌های سخت و صفحه نمایش کامپیوتر استفاده می‌‌شود تا این فاصله را پر کنند. این اجزاء، داده‌‌ها را از شما می‌‌گیرند و به ریزپردازنده تحویل می‌‌دهند و (بعد از پردازش‌‌داده‌‌ها توسط ریزپردازنده‌‌ها) نتایج (حاصل از پردازش) را به شما ارایه می‌‌دهند. امروزه (به دلیل نقش مفید ریزپردازنده‌‌ها) در کامپیوتر، بیش از یک ریزپردازنده را به کار می‌‌برند(به عنوان نمونه، بر روی کارت‌‌های گرافیکی که دارای خاصیت شتاب‌‌دهندگی هستند و یا بررسی کارت‌‌های صوتی از ریزپردازنده‌‌های دیگری استفاده می‌‌شود. وظیفه این ریزپردازنده‌‌ها، پردازش داده‌‌های تصویری و صوتی است و به این ترتیب کمی از فشار کار CPU (ریزپردازنده اصلی) می‌‌کاهند.) ریزپردازنده‌‌های مخصوصی هم هستند که وظیفه‌‌اشان ارسال اطلاعات به CPU و یا اخذ اطلاعات از CPU می‌‌باشد. مثلا" در صفحه کلید کامپیوتر(Keyboard) ریزپردازنده‌‌ای وجود دارد. وقتی شما کلیدی را روی صفحه کلید(Keyboard) فشار می‌‌دهید، درون کی‌‌برد سیگنالی تولید می‌‌شود که این سیگنال‌‌ها توسط ریز‌‌پردازنده‌‌ای که ذکر کردیم، پردازش می‌‌شود (و اطلاعات کلید فشرده شده به CPU ارسال می‌‌شود)شرکت اینتل(Intel) ، یک CPU با عملکردی بسیار خوب ساخته است که پنتیوم(Pentium) نام دارد و این CPU به عنوان معیار سنجش برای CPU ساخت سایر شرکت‌‌ها استفاده می‌‌شود. پنتیوم در واقع از یک تراشه (Chip) سیلیکونی به اندازه‌‌ی حدود تشکیل شده که روی این مساحت کوچک تقریبا"?/? میلیون ترانزیستور قرار دارد و هر ترانزیستور مثل یک کلید الکترونی است ( که این کلید باز یا بسته است). تمام کارهای پنتیوم در حقیقت به وسیله سیگنال‌‌هایی انجام می‌‌شود که باعث می‌‌شوند برخی از این کلیدها بسته و بقیه باز شوند. در کامپیوترها از ترانزیستور برای نمایش ارقام و? استفاده می‌‌شود . این دو رقم، دستگاه شمارش مبنای ? را تشکیل می‌‌دهند. به ارقام و ?در اصطلاح بیت(Bit) گفته می‌‌شود. پنتیوم از واحدهای کوچکتری تشکیل شده است که هر واحد مجموعه‌‌ای از این ترانزیستورها است

    . در ساختمان داخلی پنتیوم اجزاء بسیاری به کار رفته است تا به وسیله آنها داده‌‌ها بتوانند به سرعت وارد CPU شوند و یا از آن خارج گردند. به این ترتیب می‌‌توان مطمئن شد که هیچگاه به دلیل تأخیر ورود و خروج داده‌‌ها و یا دستور‌‌العمل‌‌ها، عملیات پردازش متوقف نمی‌‌شود.

    این اجزاء، ورود داده‌‌ها و دستورالعمل‌‌ها را به CPU کنترل می‌‌کنند و تحلیلی (کلی) بر روی دستور‌‌العمل‌‌ها انجام می‌‌دهند، تا CPU بتواند (سریع‌‌تر) دستورالعمل‌‌ها را اجرا کند و نتایج (حاصل از پردازش داده‌‌ها) را به حافظه کامپیوتر بر می‌‌گردانند. در داخل کامپیوتر، یک ساعت (Clock) وجود دارد، که سرعت انجام دستورالعمل‌‌ها با آن تنظیم می‌‌شود. (به طور معمول CPU هر دستورالعمل را در طی زمان چند ضربه- تیک- ساعت انجام می‌‌دهد). حالت ایده‌‌آل وقتی است که CPU بتواند هر دستورالعمل را طی یک ضربه ساعت انجام دهد (و به این ترتیب سرعت اجرای برنامه‌‌ها افزایش یابد).
    پنتیوم نسبت به ریزپردازنده قبلیِ شرکت اینتل موسوم به 80486  مزایای چندی دارد که این مزایا به نقل و انتقال سریعتر داده‌‌ها به درون پنتیوم و یا خارج از آن، کمک می‌‌کنند. از مهمترین تغییرات ( ایجاد شده در پنتیوم نسبت به 486 ) می‌‌توان به تغییر در واحد حساب و منطق ALU اشاره کرد. واحد ALU را می‌‌توانید به مثابه مغزی در نظر بگیرید که درون مغز دیگری (CPU) قرار دارد. ALU بر روی اعداد صحیح از قبیل 1 و 23 و610و233 یا 123محاسبات (عملیات حسابی و منطقی) انجام می‌‌دهد. پنتیوم، اولین ریزپردازنده‌‌ای است که دارای ? واحد ALU است، لذا پنتیوم می‌‌تواند در آنِ واحد دو دسته عدد را پردازش کند.

    پنتیوم، مانند ریزپردازنده 486، واحد محاسباتیِ دیگری دارد که برای کار کردن با اعداد ممیزدار از قبیل 0.93 یا 35.2 یا 35.123  ساخته شده است.
    تفاوت دیگر ریزپردازنده پنتیوم با ریزپردازنده 486 این است که در پنتیوم در هر لحظه 64 بیت اطلاعات می‌‌تواند وارد ریزپردازنده شود و یا از آن خارج گردد، این در حالی است که در ریزپردازنده 486 ، این مقدار 32 بیت بود. (تفاوت دیگر پنتیوم با 486 این است که ) در ریزپردازنده 486 یک واحد ذخیره‌‌سازی موسوم به Cache وجود دارد که ظرفیت نگهداری 8 kbyte را داراست، ولی در ریزپردازنده پنتیوم، 2 واحد ذخیره‌‌سازی جداگانه به ظرفیت 8 kbyte وجود دارد. یکی از این حافظه‌‌ها برای داده‌‌ها و دیگری برای نگهداری و دستورالعمل‌‌ها است و هدف از طراحی این واحدها حصول اطمینان از این که واحد ALU دائما" توسط داده‌‌ها و دستورالعمل‌‌های لازم تغذیه می‌‌شود ( و هرگز معطل و بیکار نمی‌‌ماند)، بوده است.

    در بسیاری از موارد، سرعت اجرای نرم‌‌افزارها بر روی پنتیوم، 2 برابر سرعت 486 است اما می‌‌توان نرم‌‌افزاری را که قرار است روی پنتیوم اجرا شود به گونه‌‌ای نوشت که از ویژگی‌‌های منحصر به فرد پنتیوم بهره ببرد، در این حالت است که از تمام ظرفیت و توان پنتیوم استفاده شده است

    شرکت اینتل(Intel) ، یک CPU با عملکردی بسیار خوب ساخته است که پنتیوم(Pentium) نام دارد .



    عطاالله پناه یاب ::: یکشنبه 86/12/5::: ساعت 12:56 صبح
    شما چه نظری دارید: نظر

    در حال ساخت

    تصمیم دارم از این به بعد توی این قسمت از وبلاگ مطالبی در رابطه با فناوری اطلاعات  آشنایی بیشتر با سخت افزار  و آموزش نرم افزار بنویسم مطمئنم که خوشتون میاد



    عطاالله پناه یاب ::: دوشنبه 86/6/5::: ساعت 11:46 عصر
    شما چه نظری دارید: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خردهایتان را متّهم کنید که خطا از اعتماد به آنها پدید می آید . [امام علی علیه السلام]

    >>بازدید های وبلاگ <<
    بازدید امروز: 17
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :105980

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>برو به <<

    خانه

    آموزش شیمی

    نانوتکنولوژی

    سخت افزار و نرم افزار

    سخت افزار و نرم افزار

    پارسی بلاگ

    لینک های مورد علاقه






    >> پیوند های روزانه <<

    >>فهرست موضوعی <<

    >>آرشیو شده ها <<

    >>لوگوی وبلاگ <<
    سخت افزار و نرم افزار - جوجه شیمیست شیمی کاربردی کامپیوتر اورکلاک

    >>لینک هی مورد علاقه <<
    عاشق آسمونی
    .: شهر عشق :.
    ایران سر فراز
    کتابخانه دیجیتالی دانشگاه ازاد
    سایت مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران irandoc
    سایتهای علمی آموزشی فارسی زبان
    سایتهای ایرانی طبقه بندی شده
    رشد
    وبلاگ مواد منفجره
    قطارشیمی
    سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهها
    بزرگترین بانک الکترونیک ایران
    Electronic Engineering Training Group
    شیمیست Chemist
    SoftwareWings.com
    همه چیز درباره کامپیوتر شما
    دیکشنری به شش زبان
    آموزش برنامه نویسی تحت وب به زبان فارسی
    Yahoo! Mail
    مرکز تحقیقات و فناوری آموزشهای حرفه ای استان اصفهان
    Welcome to Sabalan Web Development Services
    اولین فروشگاه محصولات نانو تکنولوژی ایران
    ستاد ویژة توسعه فناوری نانو
    شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو
    کاربرد های نانو
    طرح ایده پردازی در فناوری نانو
    شیمی و زندگی ***
    تازه های علوم
    درباره مانیزان
    آموزش جاوا اسکریپ
    لیست کامل و بهترین کدهای جاوا اسکریپ
    سایت irlearn
    جاواخفن
    علی
    .30nema30
    Organic Chemistry Flash Animations
    Movies, Sounds andFlash Animations
    Flash Animations محلولها
    PowerPointChemistry
    مرجع دانش
    آزمایشگاه شیمی
    وبلاگ آموزشی شیمی

    >>جستجو در وبلاگ <<
    بزن بریم:

    >>اشتراک در خبر نامه <<
     

    >>طراح قالب <<