ترم 2 - جوجه شیمیست شیمی کاربردی کامپیوتر اورکلاک

  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • ترم دوم درحال تموم شدنه و من تازه به فکر افتادم در موردش بنویسم
    وبلاگ نویس به این تنبلی . . . . دیگه نوبره
    خوب ازکجا شروع کنم
    اها
    مباحث نوین در شیمی کاربردی
    البته بهتر بود اسمش
    رو می گذاشتند هرانچه دل تنگت می خواهد تدریس کن از پیل سوختی بگیر تا داروی ضد سرطان و DNA و نانوتکنولوژی بالاخره از همه چی خوندیم. برای یک  درس 3 واحدی به اندازه تمام 9 واحده درسی دیگه تو این ترم ازمون کار کشیدن. 3 تا استاد برای یک درش خوب دیگه بقیش معلومه استاد که 3 تا بشه اون درست رو  مردود میشی یا مشروط میشی یا هردوش.
    دکتر راهبه امیری دکترای شیمی آلی
    اولین 5 جلسه مباحث نوین توسط دکتر امیری تدریس شد که در مورد
    نانو تکنولوژِی بود برای من که خیلی جالب بود چون با نحوه کاره میکروسکوپ های الکترونی آشنا شدم الباقی مطالب هم برای من تکراری بود
    خانم دکتر امیری استادی با حوصله و جالبی وبه نظر میاد علاقه زیادی داره تا در زمینه نانو فعالیت داشته باشه نکته جالب دیگه این بود که ایشون برخلاف برخی اساتید دیگه سعی نداشتن که با وعده مقاله شدن پایان نامه دانشجوها برای خودشون دانشجو جذب کنن و فقط بای تدریس سر کلاس اومدن.
     من خودم علاقه داشتم تا پایان نامه خودم رو ایشون کار کنم اما کمی دیر جنبیدم .
    برای 5 جلسه دوم قرار بود
    خانم دکتر نفیسی که از چهره های شناخته شده دانشگا تهران مرکز هستند تشریف بیارند که به خاطر مشکلاتی که برای ایشون پیش اومد 5 هفته انتظار کشیدیم تا بالاخره هفته قبل قرار شد تا 5 جلسه بصورت فشرده ی فوق العاده برگذار بشه  خانم دکتر شهره نفیسی دانشیار گروه معدنی دانشگاه هستند ولی زمینه تحقیقاتیشون در رابطه با دارو های ضد سرطان. و چندین مقاله دراین زمینه به چاپ رسوندن که یکی از مقالات هم پر یننده ترین مقاله سال 2004 شد

    خانم دکتر نفیسی ارتباط خوبی با یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه کبک کانادا  به سرپرستی پروفسور حیدر علی تاجمیر که ایشون هم ایرانی هستند دارند.
    اغلب دانشجو هایی که پایان نامه شون رو با ایشون برداشتند. موفق به چاپ  مقاله
    ISI هم شدند و دو تا از دانشجو هاشون به کمک دکتر نفیسی از دانشگاه های اوپا پذیرش گرفتند.گیج شدم
    مضوع تحقیقاتی جالبی من 3 تا از پایان نامه هایی که استاد راهنماش خانم دکتر نفیسی بودند رو خوندم برای من  جالب بود که به راحتی با استفاده از طیف
    IR و UV میشه از نحوه پیوند بین دارو و DNA مطلع شد که کمک زیادی میکنه تا مکانیسم اثر دارو مشخص بشه وا قعا تصمیم گرفتن درباره انتخاب استاد را هنما سختیعنی چی؟ من هنوز به تصمیم قطعی نرسیدم از یه طرف چراغ سبز دکتر اسفنده رئیس گروه کامپوزیت پزوهشگاه پلیمر من و وسوسه کرده اونجا کار کنم اما میدونم که احتمالا هزینه چنین کاری زیاده ولی اگه بشه چی میشه
    از طرف دیگه از سابقه درخشان دکتر نفیسی نمیشه گذشت. 
    سومین و آخرین استاد این درس
    خانم دکتر کریمخانی هستند که قبلا تو درس شیمی فیزیک پیشرفته با ایشون آشنا شده بودیم. موضوعی که انتخاب کردن در رابطه با پیل های سوختی و این موضوع هم جالبه اما به نظر میاد که خود خانم دکتر کریم خانی هم تازه در این ضمینه مشغول تحقیق شدند.
    خب حالا فکرشو بکنید هر کدوم از اساتید از ما خواستن تا تو کلاس سمینار بدیم 3 تا سمینار آن هم فقط برای 1 درس
    اخه من بیچاره 4 تا درسه دیگه هم دارم آخه من دردم به کی بگم.
    گریه‌آور

     الان ساعت 8:30 صبح ومن دقیقا 18 ساعته یک ضرب وبدون استراحت وخواب پشت کامپیوتر نشستم خوابم گرفتتا سمینارهایی رو که قرار ارائه بدم اماده کنم.

     



    عطاالله پناه یاب ::: جمعه 88/3/8::: ساعت 9:35 صبح
    شما چه نظری دارید: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    هر کس را در مال وى دو شریک است : وارث و حوادث . [نهج البلاغه]

    >>بازدید های وبلاگ <<
    بازدید امروز: 11
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :105974

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>برو به <<

    خانه

    آموزش شیمی

    نانوتکنولوژی

    سخت افزار و نرم افزار

    سخت افزار و نرم افزار

    پارسی بلاگ

    لینک های مورد علاقه






    >> پیوند های روزانه <<

    >>فهرست موضوعی <<

    >>آرشیو شده ها <<

    >>لوگوی وبلاگ <<
    ترم 2 - جوجه شیمیست شیمی کاربردی کامپیوتر اورکلاک

    >>لینک هی مورد علاقه <<
    عاشق آسمونی
    .: شهر عشق :.
    ایران سر فراز
    کتابخانه دیجیتالی دانشگاه ازاد
    سایت مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران irandoc
    سایتهای علمی آموزشی فارسی زبان
    سایتهای ایرانی طبقه بندی شده
    رشد
    وبلاگ مواد منفجره
    قطارشیمی
    سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهها
    بزرگترین بانک الکترونیک ایران
    Electronic Engineering Training Group
    شیمیست Chemist
    SoftwareWings.com
    همه چیز درباره کامپیوتر شما
    دیکشنری به شش زبان
    آموزش برنامه نویسی تحت وب به زبان فارسی
    Yahoo! Mail
    مرکز تحقیقات و فناوری آموزشهای حرفه ای استان اصفهان
    Welcome to Sabalan Web Development Services
    اولین فروشگاه محصولات نانو تکنولوژی ایران
    ستاد ویژة توسعه فناوری نانو
    شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو
    کاربرد های نانو
    طرح ایده پردازی در فناوری نانو
    شیمی و زندگی ***
    تازه های علوم
    درباره مانیزان
    آموزش جاوا اسکریپ
    لیست کامل و بهترین کدهای جاوا اسکریپ
    سایت irlearn
    جاواخفن
    علی
    .30nema30
    Organic Chemistry Flash Animations
    Movies, Sounds andFlash Animations
    Flash Animations محلولها
    PowerPointChemistry
    مرجع دانش
    آزمایشگاه شیمی
    وبلاگ آموزشی شیمی

    >>جستجو در وبلاگ <<
    بزن بریم:

    >>اشتراک در خبر نامه <<
     

    >>طراح قالب <<